Mora - 2008-04-03 20:00:50

Z tego co zauważyłem(myślę, że nie tylko ja) to każdy kolor ma swoje zalety (ale ze mnie Einstein :D). Wypiszę je:

Białe:
a) Białe karty są wspaniałe do defensywy, dokładniej:
  - W talii białej znajduje się sporo kart regenerujących życie.
  - W talii białej znajduje się sporo defenderów.
b) Wydaje mi się, że w tej talii można znaleźć sporo kart z First Strike.

Zielone:
a) Zielone karty składają się głównie z lądowych potworów.
b) W zielonej talii znajduje się sporo instantów i czarów niszczących enchamenty i artifacty.
c) Mają dobre umiejętności.
d) Nie jestem pewien czy to jest umiejętność ale na pewno coś w tym stylu, Graft.

Czerwone:
a) Czerwone karty są dobre do ofensywy, dokładniej:
  - Dużo instantów i czarów raniących przeciwnika lub jego potwory.
  - Silny damage potworów lecz wytrzymałość niska.
b) Charakterystyczną ich umiejętnością jest chyba Haste.
C) Sporo kart lądowych

Czarne:
a) W czarnej talii jest mniej więcej tyle samo kart lądowych jak i latających.
b) Czarne karty mają trochę kart wysysających życie.
c) Sporo instantów niszczących landy i potwory.
d) Charakterystyczna umiejętność to fear.

Niebieskie:
a) Niebieskie karty składają się głównie z powietrznych kart.
b) Wydaje mi się, że można w niej znaleźć dużo kart clashowych.

totus - 2008-04-03 20:32:58

1. BIałe to światłó i masz racje wiele kart tego koloru ma first strike
2. Zielone to natura i one sa raczej do przeciągania gry tzn wile kart mam maly damage ale duzą ilość hp,
3. Czerwone to ogień i całkowicie się z tobą zgadzam
4. Czarne to śmierć i rownierz sie zgadzam
5.A niebieskie to po prostu woda i masz racje
P.S to moja opinia.

Mora - 2008-04-03 20:40:11

Co do zielonych z tobą sie w ogóle nie zgadzam. Grę przeciąga sie jak sie gra defensywnie, czyli biała talia.

La Kunkfat - 2008-04-03 20:53:47

Totus ma racje zielone przeciągają grę. Mają dużo kart z typu: wróć jedną kartę z gry do ręki lub coś podobnego :D.

Mora - 2008-04-03 21:07:20

Ja lepiej wiem :P. To ja w końcu nimi gram :P

aminthon pro - 2008-04-04 12:51:17

tez nimi gram i powiem,ze zielona talia z czarna to poprostu wypas :) green amd black rules :)

Mora - 2008-04-04 16:10:28

defensywa przecież przeciąga grę. A co to ma do zielonych???

aminthon pro - 2008-04-04 20:30:58

lol,nic nie mowilem,ze zielone przeciagaja gre -.-

totus - 2008-04-04 22:48:33

Z tego co wiem w zielonej talii sa np. karty, ktore np w czasie blokowania do +0+X.wiec...

Mora - 2008-04-05 10:43:00

dobra, 1 na 40 :P. Przecież jak się leczysz twoimi białymi to to jeszcze bardziej przedłuża grę. I masz jeszcze więcej kart które przedłużają grę. No powiedz ile grałeś z Andru?? Aminthon pro, ty się tu najlepiej znasz na tym, zielone przecież gry nie przedłużają tylko białe, trzeba być matołem żeby tego nie wiedzieć.

aminthon pro - 2008-04-05 19:17:40

ja nim nie jestem :P kazda talia moze przedluzac gre.wszystko zalezy od kart w danej talii

totus - 2008-04-06 10:04:36

Jakieś 40 minut i przegrałem,bo niedokońca przeczytałem co jedna karta robii. :/

Mora - 2008-04-08 16:08:16

no właśnie, miałem racje jak zawsze :P

aminthon pro - 2008-04-09 08:45:38

taaaaaaaa :P

Asarnoh - 2008-04-09 18:18:17

Jak myślicie, czy połączenie zielonego z białym będzie dobre? Planuję wyłączenie czerwonego elementu z mej talii.

totus - 2008-04-10 19:46:48

Jak chcesz...

aminthon pro - 2008-04-12 09:42:36

zielone z bialym to chyba najlepsze polaczenie ;)

totus - 2008-04-12 11:52:41

NIebieskie z białym to super połączeni :D

www.2sp.pun.pl www.dbworld.pun.pl www.corsairs.pun.pl www.k2008sgsp.pun.pl www.galactikgoal.pun.pl